piątek, 18 stycznia 2013

9.

Wiecie co mnie denerwuję? To że ja tutaj pisze moje wywody i rozmyślenia i oczekuję, że ludzie to jakoś skomentują, a co ja widzę? 80 % komentarzy zawierają takie coś jak: ''świetna notka!'', ''super blog''. No.. i na końcu również adres bloga i że liczą na obserwację, bo mnie obserwują. Ja nie będę obserwowała każdego, ja obserwuję tylko te blogi, które czymś mnie zaciekawiły. Pisałam już o tym wcześniej. Ah, no tak, przecież tego prawie nikt nie czyta. Nie mówię, że wszyscy tak postępujecie, ale jak mam 10 komentarzy to tylko 3 wskazują na to, że post został przeczytany.Chociaż ostatnio więcej komentarzy i więcej opinii na temat bloga czy tekstu.
Nie jestem święta, bo ja zaspami też zbyt fajnych komentarzy nie pisze, ale wiedzcie jedno. Ja ZAWSZE, ale to ZAWSZE czytam wasze wypociny do końca. Tylko czasami nie wiem co napisać, a chcę pozostawić po sobie ślad. Pewnie zaraz będę miała mnóstwo tzw. ''hejtów'', ale mam to gdzieś. To wolny kraj, a ja właśnie wyraziłam swoją opinię. Tyle w tym temacie.



Jednak ferie nie są takie złe. Dzisiaj zakupy w Rossmannie. Prawdopodobnie zamieszczę tutaj to co kupiłam. Resztę weekendu spędzę u mojej siostry. Będzie fajnie. Relacja będzie na bieżąco, ale bez zdjęć, bo jej laptop jest tak stary, że przy każdej próbie wgrania się zacina.



19 komentarzy:

  1. Masz rację, albo też jest tak, że komentują "Świetny blog, zaobserwujesz ?" i link... a oni nie obserwują i to właśnie jest chamskie i irytujące !
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodzę się z tobą , ale sama teraz dodałas link do bloga .

      Usuń
  2. Wkurzają mnie bardzo takie komentarze. Ja raczej staram się nie dodawać linków w komentarzach, bo jak ktoś będzie chciał wejść na bloga, to wejdzie przez profil.

    Pokaż, pokaż, co tam kupiłaś. Lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no własnie mam z tym problem ;d nie umiem tego nigdzie znalesc ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety w blogosferze trzeba sie jakos zareklamowac i pewnie wiekszosc juz odkryla ze takie spamowanie to jednak jest skuteczny sposob ;)
    trzeba troche wyluzowac i tyle, bo nic sie z tym nie da zrobic ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety tak to juz jest ; <
    Pokazuj co kupiłaś ; )

    Pozdrawiam, Arrow ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zawsze staram się szczerze skomentować czyjąś notkę :) Cudowny sweter ♡ Gdzie go kupiłaś? Uwielbiam takie ♥
    Zapraszam - http://www.szarepaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tez denerwuja osoby piszace takie komentarze. Spamspamspam. Tylko chca zeby ktos wszedl na ich bloga. Ja osobiscie odwiedzam wszystkie blogi osob, ktore skomentowaly moja notke, aczkolwiek ten spam jest denerwujacy. I po co komentowac i pisac ze podoba sie komus moj blog, skoro nawet nie przeczytal jednej notki...ale sie rozpisalam. A ja mam ferie dopiero za jakies 2 tygodnie :c swietny sweterek^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłam to o czym napisałaś już wiele razy. Ludzie komentują komuś bloga,pisząc spam,który piszą na 80% blogów,które komentują. To takie idiotyczne. Blogerzy piszą notki, męczą się żeby było ciekawie, nie za nudno, nie za monotonnie,a "czytelnicy" sprowadzają się do zareklamowania swojego bloga. No cóż, powierzchowność ludzi nie zna granic.Ja staram się raczej włożyć cokolwiek od siebie do komentarza, żeby nie było to tylko komentowanie na odwal i reklama bloga. Jak ktoś ma ochotę to i tak wejdzie na blogi komentujących.

    Oj chciałabym mieć teraz ferie. Niestety mam je o 9 lutego.

    OdpowiedzUsuń
  9. FAJNE ZDJĘCIE ! :D hahaha, oczywiście przeczytałam całą notkę, też zawsze czytam xd No co poradzić? Niektórym zależy tylko na tym żeby przyciągnąć jak najwięcej osób i tyle. Hejty nie polecą, prędzej jakbyś dodała jakieś zdjęcie za ładne to, by zazdrościli i wypisywali różne rzeczy, za szczere opinie, lecą rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość osób nigdy nie czyta notek i wstawia taki durny komentarz pod postem, który nic przydatnego ci nie mówi. Smutne. ;/

    Świetny naszyjnik! Czyżby to był kosogłos? *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację co do komentarzy, po prostu wielu ludzi traktuje to jako reklamę dla własnego bloga, najlepsze jest to że, sami robią spam na blogach innych, a oczekują że, ich bloga każdy pokocha. Rozwalają mnie takie postacie, jednak niestety tacy też są.
    Ja lubię czytać blogi innych, jednak nie zawsze mam na to ochotę, gdy nie mam chęci na czytanie postów to po prostu ich nie komentuję i tyle.
    Fajniutki sweterek <33
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamieść tutaj co kupiłaś, czekam :))
    Sweterek też bd. łądny :)
    www.tanecznedusze.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. co tam za koszulki popisane w tle? hah :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I tu jest przykład tego o czym pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. NO cóż, bywa i tak że blogerzy piszą komentarz żeby było i żeby właściciel bloga się zrewanżował.
    Większość osób również nie czyta postów, tylko tak 3 po 3 przebiegnie oczami po tekście i coś wyskrobie, albo zareklamuje swojego bloga, albo przepisze jaki komentarz z powyższych...

    fajny masz sweterek ;)
    Czy ja widzę naszyjnik z kosogłosem z Igrzysk śmierci ?
    Śliczny, cudowny, wspaniały. Gdzie takowy zakupiłaś ?
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz racje. Sa ludzie ktorzy wchodza na bloga tylko aby napisac swietny blog dac swoj link i od razu potem z niego wyjsc. No niestety. Ale tez rozumiem, ze jakos trzeba sie zareklamowac aby ktos wiedzial o istenieniu jakiegos bloga nie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodaje się do obserwatorów i liczę na rewanżyk :)

    zula-zully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog.Zapraszam do mnie http://modowo11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń