sobota, 12 stycznia 2013

2.

Myślę, myślę, myślę. O czym wam tu dzisiaj opowiedzieć? Poszukuję inspiracji. Za oknem sypie śnieg, więc może o nim? Chociaż podejrzewam, że większość osób będzie pisać o nim. Może moje płatki śniadaniowe? Nie, to zdecydowanie jest nudne. Problem uzależnień od niego? A co ja mogę o tym wiedzieć? W sumie to trochę wiem, ale zostawię to sobie na kiedy indziej. Dlaczego śnimy? To jest interesujące, ale obawiam się, że nikt mnie nie zrozumie.

Mam pomysł. Może po prostu napiszecie mi w komentarzach jakieś propozycje tematów, a ja postaram się je zrealizować?
 Bo wątpię, aby ludzie chcieli czytać o jakiś pierdołach, a was pewnie interesują jakieś tematy. Mogę na was liczyć, kochani? Dziękuję.

A co z dzisiejsza notką? Cóż, pospamuję jedną z moich ulubionych piosenek. Będzie to utwór zespołu Three days grace. To mój ulubiony i po prostu go ubóstwiam z całych sił.


I hate everything about you.
Why do I love you?




DOPISEK Z OSTATNIEJ CHWILi
Adam Gontier, wokalista zespołu powyżej.. odszedł z Three Days Grace. Nie mogę do siebie dopuścić tej myśli. :(




4 komentarze:

  1. napisz o przyjaźni, co dla Ciebie znaczy itp ;)
    o e-chorobie,czyli uzależnieniu wszystkich nas..\
    każdy temat jest dobry, gdy umiesz go opisać...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog szczególnie 'nagłowek' :)
    obserwuję i liczę na to samo :)

    ZAPRASZAM NA LOSOWANIE NA MOIM BLOGU !
    DO WYGRANIA BUTY CAŁKOWICIE ZA DARMO!
    www.buckleries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Awards :) Zapraszam na http://littleamyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń