piątek, 11 stycznia 2013

1.

Ferie. Nadszedł w końcu ten oczekiwany czas przez Wielkopolaninów oraz paru innych województw. Wszyscy się radują wszelkimi wyjazdami, spotkaniami, radościami. Dla mnie to nie będzie nic nadzwyczajnego. Będę mogła sobie po prostu tylko dłużej pospać i nic więcej. Czeka mnie nauka i opanowanie zaległości. Chemia, matematyka, angielski, biologia, wos, fizyka, geografia? Hmmm.. brzmią kuszące ferie. Zostanę w ciepłym domku, wybiorę się na zakupy, bo potrzebuję paru rzeczy. Chciałabym tutaj wytrzymać bardzo długo. Pomożecie mi? Chciałabym mieć świadomość, że ktoś czyta moje wypociny. Ile mam lat? Jak mam na imię? Kogo to obchodzi.
Co na tym blogu będzie się znajdować? Moje prywatne myśli, skargi, zażalenia. Hmm, ale tez nie tylko. Chciałabym tutaj pokazywać moje skromne outfity. Nie mam jakiegoś fajnego stylu. Moje ciuchy są raczej zwykłe, ale mimo tego chciałabym. Marzenia głupiej nastolatki. Sławy w internecie się zachciało. Co z tych dzisiejszych dziewczyn wyrośnie? Bo ze mnie prawdopodobnie nic dobrego.






11 komentarzy:

  1. Czekam na więcej notek :3 ~K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sus się nudzi, trolololo lubię to ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ladna jestes <3 zapraszam na mojego bloga! bloglifestylowylenki.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, ładny blog. Ładnaś :) Będę odwiedzać. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://secretinthelist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam ferie 9 lutego ;3


    Jest ogłoszony konkurs na moim blogu.
    Chcesz wziąć udział? Zapisz się!
    karoo-blog.blogspot.com/2013/01/probny-test-i-ogoszenie-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie mam ferii w ogóle... mam sesję egzaminacyjną i jednodniową przerwę semestralną :) na szczęście sesja nie do końca mnie dotyczy hihi

    http://majomo21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ehh.. tyle nauki :C *patpatpat* te ferie mialy wygladac inaczej ;_; gomene.. moze we wakacje uda nam sie zobaczyc :3 kocham Cie bako <3 ~ nipaa C:

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze mam miesiac do ferii ;O obserwuję i liczę na to samo zapraszam :

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki za to, abyś wytrzymała tu jak najdłużej :)
    ja ferie zaczynam 28 stycznia, już nie mogę się doczekać :)

    obserwuję i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry post na początek. Z pewnością jeszcze tu wpadnę, czekam na więcej notek i jakieś outfity.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i... wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń