sobota, 12 stycznia 2013

3.

Nadal czekam na propozycje tematów o których chcielibyście czytać. Nie krępujcie się. :)

Mój blog został nominowany do Liebster Blog Awards przez http://littleamyblue.blogspot.com/ .
Ja sama nikogo nie nominuje, ponieważ nie znam aż 11 blogów, ale z chęcią odpowiem na pytania. Może kiedy indziej.

1. Jakich języków się uczysz?
J.angielski i j.niemiecki
2. Jak widzisz swoje życie za 5 lat?
Mieszkanie w dużym mieście.
3. Jak widzisz swoje życie za 10 lat?

Chciałabym już wtedy mięć męża i być chociaż w ciąży.
4. Twój najpiękniejszy sen?

Dużo mam pięknych snów. Najpiękniejsze to są te gdzie jestem w szczęśliwym związku.
5. Masz zwierzątko? Jakie? A jak nie, to jakie by było i jak by się nazywało?

Mam cztery koty. Dwa duże, dwa małe. No i psa.
6. Jak się uczysz? ;3

Bez komentarza.
7. Co chciałabyś studiować?

Coś humanistycznego.. ale wiem, że mi to nie wyjdzie.
8. Masz rodzeństwo? Jeśli tak to opisz je.

Siostra, lat 29 oraz brat, lat 31
9. Śpiewasz pod prysznicem ? ; >

Zdarza się.
10. Wymarzony zawód?

Dziennikarka.
11. Dlaczego odwiedzasz mojego bloga?

Szczerze to pierwszy raz widzę go na oczy.




6 komentarzy:

  1. hej hej! moją propozycją na tematy może być Twoja szafa xD wiesz takie coś typu co tam trzymasz, co najbardziej lubisz itd :D możesz również napisać o swojej pasji, jakiej muzyki słuchasz, lub zrecenzować jakąś książkę ;)
    zapraszam na : http://czekoladowaobwarzanka-art.blogspot.com/ niedawno zaczęłam i jakoś tak mi nie idzie ^^"
    obserwuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być wesoło z czterema kotami :)
    Fajne odpowiedzi

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :) Szczerość przede wszystkim. Jestem mało kreatywna więc tematów Ci nie podsunę :/

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W ramach blogerskiego uznania postanowiłam nominować ten blog do Liebster Blog Award.
    Szczegóły i zasady (w razie nie wiedzy) na moim blogu:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com
    Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, ja nikomu nie bronię rozkręcania swojego bloga. :) Więc rozkręcaj. :P Życzę powodzenia.
    Wydaje mi się, że raczej mało osób lub nikt napisze Ci o czym chcą czytać na Twoim blogu. Sama pisz- co Ci w duszy gra (ale nie opisuj swojego dnia) i nie pytaj innych. Pisz dla siebie, nie dla innych!! :)
    pozdrawiam i życzę rozkręcenia się.
    effekta

    ps. usuń weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci spełnienia tych wszyskich marzeń!Zapraszam na mój blog :http://przygody-poli-smith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń