piątek, 25 stycznia 2013

15.

W sumie to zastanawiałam się jaki temat można by poruszyć. Miałam oczywiście parę pomysłów, ale ja jak zwykle zapomniałam. Aktualnie przychodzi mi do głowy tylko film pt. ''Now is good''. W roli głównej Dakota Fanning.
Przyznam, popłakałam się. Dziewczyna choruję na białaczkę i zrobiła sobie listę rzeczy, które chciałaby zrobić przed śmiercią. Znajduję się tam m.i.n sex, spróbowanie narkotyków. Nie spodziewa się tego, że zakocha się w sąsiedzie - Adamie. Przez cały film obserwujemy jak dąży do celów. Ojciec tak bardzo ją kocha, że nie chce jej stracić. Matka nie potrafi sobie z niczym poradzić, boi się nawet odwiedzić córkę w szpitalu. Nie będę więcej mówić, tylko oznajmię, że łzy mi automatycznie poleciały. Nawet nie pamiętam co się działo na końcu. Poruszyło mnie to. Łzy same leciały. Mimo tego że znalazłam zakończenie.. Na pewno wrócę jeszcze do tego filmu. Przepraszam, że wyszło masło maślane, ale nie potrafię przelać moich uczuć na temat jakiegoś dzieła.


Macie czasem wrażenie, że nie jesteście w pokoju sami? Że są tutaj jakieś niewidzialne noce? Ja się tak czuję gdy idę spać. Słyszę jakieś dźwięki. Wiem, że czasami są to rury od odgrzewania. Zdarzyła się nawet mysz pod łóżkiem. Pewnie to coś w instalacji domu, a ja się wygłupiam. Albo mam zbyt bujną wyobraźnie. Cała ja. Chociaż dziś w nocy miałam wrażenie, że stolik nocny delikatnie się kołysze. Jestem nawiedzona czy co?


Co do mojego pomysłu o wspólnym czacie to tylko jedna osoba była zainteresowana. Nie szkodzi. Zdarza się, nie?



12 komentarzy:

  1. mysz pod łóżkiem xd nie martw się, ja też jestem nawiedzona a takim razie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 obserwatorów ! Ja mam limit na neta, gdybym miała non stop net bez ograniczeń byłyby 2 chętne do chatu :))
    Ja mam czasami wrażenie, że lampka zamienia się w trupa (bez obrazy dla zmarłych) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasem czuję, jak w nocy trzęsie łóżkiem, tak jakby ktoś właśnie na nim usiadł :D
    Zapraszam - http://www.szarepaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No *O* !!! Zazwyczaj wieczorem *.* !!!
    http://soulofinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jesteś sama.. też tak mam raz nawet widziałam że coś białego przeleciało za drzwiami, ale to tylko (chyba) moja bujna wyobraźnia ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. mam zamiar właśnie dzisiaj się za ten film zabrać, tylko, że mam problemy z internetem, bo co chwila mi się wyłącza i nie wiem czy coś z tego wyjdzie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za komentarz !

    fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podasz mi może linka do tego filmu? cholernie bym chciała go zobaczyć....

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam wybujałą wyobraźnie i przez to czasami wyobrażam sobie za dużo, a w efekcie niemiłosiernie się boję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy nie mogę zasnąć wymyślam sobie jakieś niestworzone historie, a gdy usłyszę wtedy jakiś dźwięk to nie mogę zasnąć :D

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostalas nominowana do Libstre Awrd na moim blogu

    OdpowiedzUsuń