niedziela, 13 stycznia 2013

4.

Nie no, znowu zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Okej, odpowiem na pytania później, teraz chciałabym zrealizować temat, który sama wymyśliłam. Za wszelkie propozycję dziękuję, wykorzystam je w najbliższej przyszłości.
Wiele osób może mnie tutaj nie zrozumieć, ale myślę, że to o czym zaraz opowiem to naprawdę świetna zabawa i może pomóc w lepszym pisaniu opowiadań oraz poznać niesamowitych ludzi. Pewnie niektórzy się domyślają o co chodzi. Chodzi mi o fora PBF (czyli Play By Forum). Na czym to polega? Po prostu jest forum i zakłada się jakąś wymyśloną postać o wyglądzie jakiejś sławy (np. Lily Collins o wyglądzie Taylor Swift), ale zacznijmy od początku.

Na sam początek widzisz jakieś forum, które ma określoną fabułę. Na samym początku czytasz regulamin (polecam czytanie do końca, bo w niektórych znajduję się słowo, które musisz wpisać pod odpowiednim tematem na znak, że jednak znasz zasady). Rejestrujesz się wymyślonym imieniem i nazwiskiem. Czy polskie czy angielskie? Zależy gdzie dzieję się akcja. Po rejestracji znajdujesz odpowiedni dział o nazwie ''Karta postaci''. Trzeba tam wpisać między innymi datę urodzenia, orientację seksualną, wiek. Potem zaczyna się opisowa zabawa. Trzeba opisać swoją biografię, charakter, zainteresowania i wpisać parę ciekawostek. No i oczywiście trzeba wkleić zdjęcie waszego wyglądu i sobie ustawić avatar. Po zrobieniu wszystkiego oczekujesz na akceptację. Jeśli Cię nie zaakceptują - nie łam się! Wystarczy, że poprawisz to co zrobiłaś źle. Jak już masz pełen dostęp do gry to ustalasz  z innymi graczami relacje (przyjaciółka - przyjaciółka, brat - siostra, chłopak - dziewczyna). Poniżej będziesz miała rozmieszczone tematy typu: park, szkoła itp. Tam zaczynasz opisywać co twoja postać robi, myśli, mówi, jak jest ubrana. I tak się toczy gra. Administratorzy często urządzają jakieś imprezy oraz zadania, aby gra nie była nudna i nie polegała na miłostkach nastolatków. Jeśli chcecie zobaczyć jak takie forum wygląda to wystarczy kliknąć TUTAJ.
Mam nadzieję, że was jakoś zaciekiwałam, ale to był mój pomysł i myślę, że warto było o tym opowiedzieć.

Zostałam nominowana przez  http://f-me-i-am-famous.blogspot.com/
1. Co było inspiracją do założenia bloga?
Inspiracją? Chyba nic. Po prostu chciałam gdzieś pokazać moje wypociny i chciałam mieć świadomość, że robię coś wspaniałego.
2. Gdyby koniec świata miał być jutro to co byś jeszcze przez ten czas zrobił/a? 
20 grudnia 2012 roku byłam na zakupach. Co bym zrobiła gdyby nie one? Nic, siedziałabym w domu.
3. Twój autorytet z dzieciństwa?
Mama.
4. Twoje najwspanialsze wspomnienie?
Ojej, dużo jest takich. Na chwilę obecną przychodzi mi to, że chłopak, który mi się podobał mnie przytulił i poszedł ze mną na wesele siostry.
5. Co najbardziej lubisz w swoim życiu?
 Może łatwiej czego nie lubię?
6. 3 rzeczy bez których nie przeżyłbyś/abyś nawet jednego dnia
Jedzenie, telefon, napoje
7. Najgłupsza rzecz jaką w życiu zrobiłeś/aś?
 Na ognisku zaczęłam kręcić tyłkiem przed chłopakami, bo miałam takie zadanie podczas gry w butelkę.
8. Co planujesz zrobić po opublikowaniu tego posta?
Zamierzam się ubrać i zjeść obiad.
9. Masz jakieś dziwne dla większości przyzwyczajenia?
Musze zapisywać w kalendarzu w telefonie gdzie byłam jakiegoś dnia.
10. Co robisz gdy się bardzo wkurzysz?
Ponoć śmiesznie wtedy wyglądam, siadam na kanapie i tak siedzę, siedzę i siedzę.
11. Czy jesteś kreatywny/a? Udowodnij i sam/a wymyśl sobie ostatnie pytanie ;P
Nie jestem, ale sobie wymyśle.
Czemu odwlekasz sprzątanie i ubieranie się? - Bo jestem śmierdzącym leniem.
 
Znowu nikogo nie nominuje, bo nie znam blogów, a jak znam to one mają już dużo tych pytań, więc ich oszczędzę. :)
 

 

10 komentarzy:

  1. Fajna sprawa te Play By Forum. Haha ,, no i znowu zostałam ...'' Powinnaś się cieszyć :D

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe forum :D muszę tego spróbować ale najpierw muszę ogarnąć się jakoś by znaleźć na to czasu.
    Tak czy owak już to kiedyś robiłam tylko przez gg z jedną osobą w sumie fajnie było.
    Czerń w bieli

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog
    też chce taki wygląd :P
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://agatka-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia...:)
    http://lemoniadowypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe to forum :) Sama mam dość już tych nominowań i nie chce mi się tego pisać, śliczne zdjęcie, jak i post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tutaj. Obserwujemy? Też muszę się rozkręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow nieźle się upisałaś. fajne zdjęcia :) pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog:)
    zapraszam do mnie a jeśli ci się spodoba wpisz się do obserwatorów :D
    http://damianbb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne zdjecia :)


    Zapraszam do mnie!
    Inmytime-lovetosmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze zapisywać w kalendarzu w telefonie gdzie byłam jakiegoś dnia.
    łooo nie wiedziałam, ale fajnie ,3

    OdpowiedzUsuń