środa, 16 stycznia 2013

7.

Trzeci dzień ferii. Nadal robię to samo, tylko teraz doszła nowa gra online. Heh.
- angielski x2
- ''Lalka''
- wos

Przyznam szczerze, że powoli kończą mi się pomysły o czym by tu pisać, bo przecież opisywanie dnia jest strasznie nudne i większość blogów to robi. A ja wiem z doświadczenia, że większość osób ma to zdecydowanie gdzieś. Nie będę przecież pisać coś w stylu: ''Poszłam do sklepu, a tam był kolega, który mi się podoba. Oczywiście zemdliło mnie na jego widok. jestem taka głupia, ale za to słitaśna, huehuehuehue''. Nie, tak nie będzie. Poza tym u mnie nie ma nawet sklepu. Życie.
Wiem, że dodaję notki codziennie, ale spokojnie. Po feriach będę tylko w weekendy. Może wtedy moje wywody będą ciekawsze, dłuższe. Nawet nie wiem czy potrafię pisać. Niektórzy twierdzą, że tak. Jedna moja znajoma raz stwierdziła, że usiłuje udawać drugą koleżankę, która moim osobistym zdaniem piszę świetnie. Ma taki dobór słów, potrafi chyba pisać na każdy temat. Opowiadania, wiersze, rozprawki. Wszystko jedno. Wychodzi to jej.
Pisze o wszystkim i o niczym. Wiem, że ktoś mnie czyta. Wnioskuję to po komentarzach i po obserwatorach. Jeżeli ja kogoś obserwuję to znaczy, ze ten blog mi się spdoobał i chcę więcej. I zawsze staram się komentować.
Zaczęło się robić dziwnie. Chyba wyszło mi to wszystko bez ładu i składu. Zdarza się.
Pamiętajcie, że zawsze możecie zaproponować temat. Ja postaram się go zrealizować w bliższej albo dalszej przyszłości. Pytania? Też się nie krępujcie. Powinnam pisać dla siebie, ale największą satysfakcje dajecie mi wy - czytelnicy. Po co ja to wszystko piszę? Ehh.. życie.







4 komentarze:

  1. świetne zdjęcia ^^
    kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładna zima<3
    ech.. życie - zgadzam się;)

    OdpowiedzUsuń