niedziela, 20 stycznia 2013

10.

Nie pisałam wczoraj, bo stwierdziłam, ze nie mam nic ciekawego do powiedzenia. Co jak co, ale jedyny wyjazd w ferie uważam za udany. Jutro wam opowiem o tym co kupiłam, bo jeszcze nie przetestowałam wszystkiego dokładnie. Nie zrobię notki tematycznej, bo mi się nie chcę, ale mam parę pomysłów, więc mam nadzieję, że nudzić się nie będziecie.
Wiecie co mój szwagier wymyślił? Miał rozkminę na temat

a) Co by było gdybym była facetem i byłabym gejem? I co by było gdybym przyjechała do nich ze swoim chłopakiem. Stwierdził, że byłyby niezłe jaja.
b) Co będzie jak przyjadę do nich z chłopakiem? Jak będziemy spać? Jakby to wykombinować?

Wszystko było na trzeźwo. Uwielbiam jedzenie u nich. Pierogi, cheeseburgery, płatki, rosół. Mniam, mniam. Przepraszam za krótką notkę, ale robię jeszcze inne rzeczy, a chcę byście widzieli, że nie zniknęłam.


5 komentarzy:

  1. Ja też chcę mieć takie rozkimy na trzeźwo!
    Ale to musiało być śmieszne... haha
    f-me-i-am-famous.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheheh :D Pytanie A jest śmieszne ;p
    A co do zdjęcia to ślicznie wyglądasz ;)
    Dziękuje za komentarze! :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com

    Bede odwiedzać cię częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladny mas kolor wlosow :))

    zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga! :) niedługo konkurs w którym do wygrania bedzie kurtka w ćwieki;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten twój s szwagier to musi być fajny :D Ile ty masz w ogóle lat?

    OdpowiedzUsuń