niedziela, 24 lutego 2013

29.

Poradnik pozytywnego myślenia (ang. Silver Linings Playbook) - film na podstawie książki o tym samym tytule.


Podchodziłam parę razy do tego filmu. Dlaczego? Za pierwszym razem nigdzie nie mogłam go znaleźć, a jak już znalazłam to się nie chciał włączyć. Za drugim razem zacinał mi się dosłownie co 5 sekund. Za trzecim razem nie dałam rady do końca, ponieważ nie zdążyłam. W końcu czwarta próba okazała się sukcesem. Jak dla mnie taki średni film. Wątpię, aby dostał Oscara. Przyjemnie się ogląda, no ale.. Jennifer wygląda cudownie, a ojciec Pata mnie wkurzał tymi meczami i w ogóle. Przez cały film gościu wzdycha do swojej żony, która załatwiła zakaz zbliżania się do niej, tylko po to aby na końcu gościu zmienił uczucia. Konkurs tańca był świetny. Może jestem za młoda, żeby to zrozumieć. Wiem, mieli problemy psychiczne, no ale proszę was. Chociaż głównych bohaterów się oglądało miło. Mhm, chyba ta notka to masło maślane, ale to właśnie o tym filmie sądzę. Jak komuś się nudzi to niech sobie obejrzy, ale żeby to było coś wielkiego?

Ocena: 5/10


14 komentarzy:

  1. Oglądałam, i mam podobne zdanie co Ty. Przyjemnie sie ogladało, były zabawne momenty, ale żeby od razu nominacja do Oscara? Jest wiele lepszych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  2. po obejrzeniu zapowiedzi wydaje mi się, że ten film jest całkiem spoko, ale żeby się przekonać trzeba obejrzeć całość

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam straszną ochotę :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam;d
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam :D Ale może kiedyś zerknę ;)

    zula-zully.blogspot.com

    Widziałam co napisałaś u Poly

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez nie ogladalam jak poprzedniczka, ale kiedys zobacze o co ten szum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam JESZCZE,bo zamierzam przeczytać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobacz sobie kiedyś film "Mr. Nobody" i spróbuj zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego filmu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, i love your blog and this post! I'm following... i hope you will follow me back! :)

    Elly
    http://elenatorelliphoto.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę zobaczyć ten poradnik pozytywnego myślenia ;pp Jennifer <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też musze sobie obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :) obserwujemy i zapraszaamy do nas może cos Ci sie tam spodoba ;)
    http://friend-above-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń