piątek, 22 lutego 2013

27.

Mieliście kiedyś takie ciche marzenie? Chcielibyście zrobić coś wielkiego, że świat by was zapamiętał? Istnieje spore prawdopobieństwo, że tak.
Co ja bym chciała? Chciałabym wiele rzeczy. Pierwsza z nich jest gra na klawiszach. Niedawno byłam bliska ich kupna, ale zrezygnowałam, ponieważ po chwili by mi się znudziły. A tak to zawsze sobie wyobrażam, że dotykam swoimi palcami białe i czarne przyciski, a z nich wydobywa się dźwięk. Gram swoje ulubione piosenki, a wszyscy się tym zachwycają. Dlatego tak bardzo uwielbiam muzykę fortepianową. Można sie przy niej nieźle rozmarzyć.
Drugie marzenie? Śpiew. Zawsze chciałam śpiewać, jednakże Bóg nie poczęstował mnie tym talentem. Czasami sobie siedzę i wyobrażam, ze mój głos zniewala ludzi, że każdy chciałby mnie poznać. Tańczę, prezentuje swoje stroje itd. A tak na serio to wystarczyłaby mi popularność w internecie tak jak Monika Kazyaka. Pisać piosenki z przesłaniem, nagrywać się i czytać tyle komentarzy i pytań. Niestety.. do tego trzeba być tak pięknym, że w głowach się nie mieści. Cóż, odpada.
Ostatnie, mniejsze marzenie to prowadzenie video-bloga. Tylko jestem straszliwym leniem i nagrywanie tego w powolnym tempie doprowadza mnie do szału. Na deser moje miny i szybkość mówienia pozostawiają wiele do życzenia. No i przeważnie się zacinam. Żeby się wypowiedzieć musiałabym to sobie najpierw napisać.



7 komentarzy:

  1. Oj też zawsze marzyłam o śpiewie, a podobnie jak z Tobą, talentu nie posiadam :( A co do ostatniego zdjęcia to bardzo mi się podoba :***

    OdpowiedzUsuń
  2. ja marzyłam właśnie o byciu sławną pianistkę lub aktorką. Co do pierwszego - coś tam grać potrafię, ale szanse spełnienia tego marzenia są nikłe, a w drugim przypadku - nie mam takich znajomości - a bez nich podobno w naszych czasach się nie obejdzie... ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. oo tak chyba większość o tym marzyło/marzy ;d
    fajny blog Śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam sobie kupić Keyboard. Myślę, że jest to lepszy "sprzęt" niż gitara. Nie lubię dźwięku gitary. Takie szarpania same. A Klawisze mają coś w sobie ;)
    Też chciałam śpiewać, ale jak śpiewam to płaczę xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja śpiewam już od dawna, ale grać nie gram. Nigdy nie zabrałam sie za to. Mam wiele marzeń, chociażby powrócić do śpiewania w teatrze muzycznym.

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie umiem tych wszystkich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń