piątek, 15 lutego 2013

24.

Chciałam nakręcić filmik z opisem dnia, ale usunęłam niechcący.. Potem myślałam nad walentynkowym nagraniem, ale to za dużo roboty. Pozostało mi opisanie.

Dzień zakochanych. Ich patronem jest święty Walenty, dlatego nazwa nosi Walentynki. Oryginalnie, prawda? Ogólnie to nie lubię tego święta. Moi znajomi twierdza, że Ci co go nie tolerują są zazdrośni o szczęście zakochanych. Nie przeszkadza mi to, że się kochają, bo widujemy takich ludzi na co dzień. Po prostu tego dnia wszystko staje się zbyt komercyjne. Wszędzie serduszka, miłość, ''kocham Cię'' i sratatata. Dlaczego ludzie się tak zachowują tylko 14 lutego, a nie przez cały rok? Nie rozumiem tego. Prawie każdy singiel podzieli moje zdanie, bo w sumie tez by tak chcieli, ale nie zrobiliby z tego takiego wielkiego halo. Osobiście nie dostałam żadnej. Nigdy. W zerówce miałam tylko, ale to się nie liczy. W 5 klasie jakiś koleś wyslał mi dla jaj. O! Dostałam rok temu! Ale też się nie liczy, bo Ci kolesie wyslałi całej szkole. Cóż. Bywa.





Podsumowanie małe:
- dostałam 1 z matmy <3
- nie poszłam poprawiac fizyki
- dostałam 3 z wosu!


5 komentarzy:

  1. Ja tam w Walentynki staram się odciąć od tej całej komercji i spędzić je przyjemnie. Jak ozdoby, to tylko własnoręcznie robione, co na pewno nie wygląda kiczowato. A to, co mamy w sklepach - cóż, ludzie i tak to kupią, a sklepy zarobią. Tak samo jest przed Bożym Narodzeniem, Dniem Babci i Wielkanocą, a mimo to i tak najwięcej narzeka się na komerchę w Walentynki. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby spędzić je przyjemnie, nawet jeśli jest się samemu - w końcu kto będzie kochał nas tak bardzo, jak my sami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog.
    Jestem fanem minimalizmu, rzeczy, które są potrzebne, a niepotrzebne przestać gromadzić!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog!
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co chcesz od walentajn :// ja je bardzo miło spędziłam z niemieckim i historią i było najlepiej na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja walentynek nie obchodzę, bo św. Walenty w Polsce jest patronem chorych na choroby przenoszone drogą płciową.

    OdpowiedzUsuń