niedziela, 10 lutego 2013

23.

 Zastanawiam się czemu dziewczyny pozują nago,a  potem pokazują te zdjęcia w internecie. Dlaczego to robią? Dla szpanu, że są niby takie ''cool''? Mi się wydaje, że to są po prostu zagubione dziewczyny. Nie wiedzą co mają o sobie myśleć. Chcą poznać opinie mężczyzny. Większość potem się napala, a one prawdopodobnie mają większa samoocenę. Tylko że czasami to może gdzieś wycieknąć i będzie strach, że ktoś to zobaczy. Pewnie na początku jest dobrze, ale potem są wyrzuty sumienia, że to zrobiły i chciałaby cofnąć czas. Mogę się mylić, to tylko moje przypuszczenia. Nie wiem czemu o tym napisałam. Tak po prostu przyszłomi do głowy.
Wydaję mi się, że na początku bloga pisałam mądrzejsze rzeczy. Teraz po prostu widać, że jestem tylko nastolatką.



Mam prośbę. Podajcie mi jakieś dołujące, miłosne piosenki. Mogą być stare, które były kiedyś przebojami. Robię sobie playlistę z okazji walentynek. Będzie dołowanie się na całego, a co!


W pierwszy tydzień po feriach wytrzymałam bez komputera. W drugi wyłączałam o 21:00 telewizor i kładłam się wcześniej spać. Co mam zrobić teraz? Mam pomysły, ale to wy musicie pomóc mi wybrać.
a) robienie sobie codziennie zdjęć
b) robienie zdjęc swoich outfitów
c) nakręcenie filmiku na którym byłoby zaprezentowanie outfitu i opis dnia (to byłoby ciekawe)
d) nakręcenie recytacji (codziennie inny wiersz)
e) inne propozycje



ASK

6 komentarzy:

  1. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam również do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. d - hahaha XD
    C !!
    ja też nie wiem po co to robią. =.= żenua.

    OdpowiedzUsuń
  3. A i C. Nie warto słuchać dołujących piosenek ;)

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej jakbyś robiła wszystkiego po trochu.
    Głupio mówisz, piszcząc ( głupie sformułowanie), że jesteś tylko nastolatką. Mądrze piszesz i wcale nie głupio.
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądrze piszesz! ;)
    Dla mnie to tak, jakby się sprzedały.
    A lub C! ~~

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń