sobota, 16 lutego 2013

25.

W ostatni poniedziałek nasz papież Benedykt XVI ogłosił, że 28 lutego abdykuje. Zdania na ten temat są podzielone. Niektórzy uważają, że prawdziwy następca św. Pawła nigdy by nie zrezygnował z funkcji. Ja nalezę do drugiej grupy. Miał z tego prawa skorzystać. Skoro przestał się czuć na siłach to dlaczego miałby nie zrezygnować? Teraz padną takie słowa: ale przecież Jan Paweł II też był schorowany! No ok, ale co z tego? Widocznie chciał wypełnić wolę bożą do końca. A że temu już nie pozwala zdrowie.. Według przepowiedni miał być Polak, Niemiec i Murzyn. Nie żebym miała coś do nich, ja ich szanuje. Wątpie w to, że wtedy miałby być koniec świata. Człowiek o innym kolorze skóry jest taki sam jak my. Nie jest od nas gorszy ani lepszy. Tylko normalny.


Jutro zawitam do Poznania. Będę w kinie na ''Pięknych istotach''. Czytałam książkę, dostałam ją dwa lata temu. Nie za bardzo podobają mi się aktorzy, ale cóż. Przeżyję.


8 komentarzy:

  1. No dzięki, przestraszyłaś mnie z tym murzynem i końcem :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Końca świata nie będzie, bo nikt nie zna dnia ani godziny. Pójdę na film jak przeczytam książke :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcę iść do kina na ,,piękne istoty'' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego filmu ;o
    Końca świata nie będzie... To znaczy kiedyś będzie, ale nikt nie wie kiedy. Mi jest szczerze wszystko jedno kto będzie papieżem, ale myślę że na papieża nie jest potrzebny jakiś prorok. A jeśli obecnemu papieżowi zdrowie nie sprzyja, w końcu ma ponad 80 lat, to niech zrezygnuje, myślę że nie ma się co zastanawiać.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś ten film, ani książka nie przekonują... Mi tu śmierdzi coś Zmierzchem :P
    + może masz ochotę na wzięcie udziału w moim Candy? Do zgarnięcia 6 pełnowymiarowych kosmetyków z Ziaji i Vipery. Zasady są bardzo proste i szybkie do wypełnienia, wystarczy tylko zaobserwować mojego bloga:). Może to właśnie do Ciebie uśmiechnie się szczęście ?:) Tu jest link: http://recenzje-kosmetyczne18.blogspot.com/2013/02/drugie-rozdanie-z-julcikiem-do-wygrania.html
    Pozdrawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń
  6. podobno film jest inny niz ksiazka :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam tak jak ty :D Miłego seansu :D

    OdpowiedzUsuń