sobota, 23 lutego 2013

28.

Czasami mam wrażenie, że na tym świecie nie jestem nikomu potrzebna. Ludzie nawet by nie zauważyli mojej nieobecności. Bo po co? Jestem bezużytecznym chudzielcem, który nic nie umie. Chyba znowu wprowadzę swoją zasadę o nazwie "do nikogo nie pisze pierwsza, zobaczymy komu na mnie zależy''. Od czego się tym razem zaczęło? Na konferencji mieliśmy ustalić co kupujemy naszej koleżance na osiemnaste urodziny. Na początku poszło gładko. W końcu zaczęły się poboczne tematy typu. raperzy, informatyczne zagadnienia. Skoro nie mówili na temat to zaczęłam pisać coś o kanapkach. W końcu koleżanka oznajmiła ''ty jak zawsze nie temat, weź coś wymyśl''. Nie odezwałam się. Potem to już w ogóle zanikła rozmowa o prezencie. W tym samym czasie zrobiłam drugą konserwację z tą kumpelą co wyprawia osiemnastkę i przyjaciółką. Zaczął się temat chłopaków i po raz kolejny udowodniła, że woli moją zaufaną osobę. Nieważne, że wszyscy mają przede mną tajemnicę. rz koleżanka zaczęła coś mówić, a po chwili zapomniała, że jestem i musiała to przerwać. Bo ja nie mogę nic wiedzieć.Jeszcze znajomi się na mnie obrazili, ponieważ nie podoba mi się ich pomysł na prezent osiemnastkowy, więc powiedziałam im, że sama się składam. Sorry, nie kupię koszulki na której jest piwie, a na jej etykietce cycata postać z LOLa. Sorry, ale nie.
Nie jest łatwo w życiu. Czasem chce się mieć świadomość, że jest się dla kogoś ważnym. Rodzina się tu nie liczy. Chodzi o przyjaźnie i miłość. Wiem, zaczynam marudzić, ale gdzieś muszę. Blog to odpowiednie miejsce. Taka cząstka sieci. Kiedyś to może przeczytam jaką to byłam depresyjną kobietą. To chyba objaw napięcia przedmiesiączkowego.


7 komentarzy:

  1. Też czasem mam takie wrażenie -,-

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog oby tak dalej ;))
    Zapraszamy do nas ;3
    Liczę na rewanż w kwestii obserwacji i pozostawienia po sobie sladu ^^
    Zachęcam do klikania na reklamy na blogu ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa tez tak czasami mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy czasem się tak czuję, jakby wszyscy mieli cię głęboko...no wiadomo gdzie.
    Jednak nie mów, że rodzina się nie liczy, bo obrażasz ludzi którzy jej nie mają. A jeśli masz wrażenie, że dla nikogo się nie liczysz, to może ty zrób pierwszy krok. Zadzwoń, pogadaj..no wiesz, niby pierdoły, a jednak cieszą najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mialam taka zasade :) Chamscy people w this świecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy czasem się tak czuję.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tak poczytać czyjeś marudzenie :D

    OdpowiedzUsuń