niedziela, 17 lutego 2013

26.

Piękne istoty (ang. Beautiful Creatures) - film na podstawie pierwszej części Kronik Obdarzonych.


Godzina 11:30 - Poznań. Siedziałam już na sali kinowej z popcornem, cola oraz darmowymi chipsami. Do seansu zostało jakieś 10 minut, a cała sala była pusta. W głębi duszy już stres. Co jeśli będę sama? Ja nie chcę! A tu nagle weszła jedna babka, potem dwie, aż w końcu sala wypełniła się do 9 osób. Na ekranie pojawiła się reklama gadu-gadu, sympatii.pl, a nawet prezerwatyw. Nie wnikam. W końcu o godzinie 12:00 pojawiło się logo. Serce biło jak oszalałe. Główny bohater ma o wiele lepszy charakter niż w książce. Niektóre wydarzenia były takie same. Już im daruje to, że ominięto parę postaci, ale.. JAK MOGLI TAK ZMIENIĆ OSTATNIE 30 MINUT? Nie mam zielonego pojęcia czy nakręcą następne części, ale chyba tak. Zresztą.. nie wiem jak to rozwiążą.. Ogólnie nie było źle. Czułam się jakbym była w Gaitlin. Polecam film jeśli chcecie się oderwać od rzeczywistości, ale wielbiciele książki mogą się trochę rozczarować jak ja, ale wielkiej masakry nie ma


Ocena: 7/10 



15 komentarzy:

  1. http://oliwkaaja.blogspot.com/2013/02/l-o-t-e-r-i.html

    Zapraszam do wzięcia udziału w loterii :)
    przepraszam z góry za spam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony to nawet dobrze że reklamują prezerwatywy już nawet w kinie, przecież coraz więcej czternastolatek chodzi z brzuchem. To jest żałosne, chcą się ruchać, a nie wiedzą jakie mogą być następstwa.

    Filmu nie oglądałam, jakoś nie przepadam za takimi filmami.

    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Kirą ;)
    Nie oglądałam więc nie wiem ;P

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybiorę się :)
    Mam nadzieję że film chociaż trochę będzie ciekawy.
    Świetny blog!


    karo-inka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja poczekam aż będzie w necie :3

    ***
    co do postcrossingu to nie trzeba wyjeżdżac z miasta ani nic... pocztówki można kupic na poczcie, w księgarniach, albo w Empiku czy Ikei :3 Znaczek za granicę kosztuję 5 zł nie zależnie do jakiego państwa wysyłasz widokówkę. Myślę, że na prawdę warto :3

    OdpowiedzUsuń
  6. super ciekawy temat.zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do kina sama nie szłam nigdy, w sumie nie zamierzam. Z przyjaciółmi to co innego. Czy z rodziną. Ja mam jeszcze ferie i w sumie jest lajtowo.

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar obejrzeć ten film, ze zwiastunu wynika że wcale nie jest najgorszy ;)
    świetny blog ! obserwuję, kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten film *_*
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. do kina nie pójdę, ale film zobaczę, książkę przeczytam również ale to kiedy indziej bo teraz mam mnóstwo innych w kolejce :D
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie oglądałam ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze? Pierwszy raz słyszę o twym filmie, książce i zastanawiama się: Czemu ja do cholery tego nie czytałam O___O?! Kij z kinem! Ja chcę to przeczytać XD! Bo trailerze wydaje się być fajne <33 jak oceniasz książkę ^___^?
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń