piątek, 8 lutego 2013

21.

Kolejny tydzień za mną. W sumie to szybko minął ten czas.
W poniedziałek był masakryczny sprawdzian z geografii. No i zaległy z biologii. Wydawał się łatwy, ale z moim szcześciem..
We wtorek - pani oddała z fizyki. Jedyneczka wpadła, za tydzień poprawa. Musze poprawić chociaż na te dwóję! A miałam ambicję na trzy. W czwartek był test z historii. Takiego czegoś w życiu nie widziałam. Tych rzeczy nie było w zeszycie ani w podręczniku! Prawdopodobnie będą 22 oceny niedostateczne na 24 osoby. Fajnie, nieprawdaż?

Co sądzicie o wywoływaniu zdjęć? Ja uważam, że to fajna sprawa, ponieważ za dziesięć lat można sobie usiąść w fotelu, otworzyć album i wspominać jakim było się idiotą.  Zobaczymy jacy byliśmy młodzi,a  potem pokażemy swoim dzieciom. ''A to ciocia Ania'', ''zobacz jaką ciocia Klaudia miała fryzurę'', ''a to twoja mama, kiedyś była niezłą laską''.  Wywołuję zdjęcia mniej więcej 3 razy w roku. Osobiście zapełniłam już trzy albumy od.. prawie dwóch lat. Nie tak źle. Najgłupsze zdjęcia są najlepsze. Prawie na każdą okazję zabieram mojego Canonka i upamiętniam chwilę, które później lądują w albumach. Polecam, abyście robili to samo! :)


9 komentarzy:

  1. Wywołuje zdjęcia jakieś 4-5 razy na rok, ale teraz nawet nie wiem gdzie są ;//
    Masakryczny tydzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie praktycznie w tym tygodniu w szkole nie było więc luzik.
    ja zdjęcia mam na twardym dysku osobnym, ale czasami też wywołuję.
    laastdaaay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama nie wywołuję zdjęć, ale raz na jakiś czas tata pójdzie do fotografa, i zdjęcia lądują w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio często wywołuję zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rzadko kiedy wywołuje zdjęcia :/
    świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne posty i blog oczywiscie. ;D
    pozdrawiam. ;*
    http://asiek-asieek.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ,podoba mi sie post i ogólnie cały blog :)

    Zapraszam do mnie
    maddixoxo1.blogspot.com

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. To co mieliście z tj historii, że taki pogrom był. Wywoływanie zdjęć, w sumie fajna sprawa, ale jakoś w komputerze też można pooglądać. Co kto lubi powiem tyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, czas leci za szybko ;D

    OdpowiedzUsuń