niedziela, 10 lutego 2013

22.



Usunęło mi notkę. Lalalala. W czwartek byłam na zakupach. Zakupiłam sobie dwa lakiery do paznokci. Jeden kolor to czerwony, a drugi? Beżowy? Nie mam zielonego pojęcia.
Następny zakup to krem dove - edycja limitowana. Kasjerka mi wcisnęła przy kasie. Mówiła, że to na całą skórkę i twarz. Nieprawda. Jest idealne tylko do dłoni.
I jeszcze zainwestowałam w żel pod prysznic nivea. Jeszcze nie użyłam, ale na chwilę obecną mogę powiedzieć, że ma ładny zapach.




Znalazłam niesamowitą koszulkę. Musze ją mieć! Chyba zaraz zamówię. Jak dobrze, ze mam oszczędności. Co o niej myślicie?

6 komentarzy:

  1. ale śliczne kolorki lakierów <3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega koszulka :D
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I like the red nail varnish!

    LUXESSED

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszulka jest zajebista, chyba też sobie taką zamówię!

    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście świetna ta koszulka :D

    OdpowiedzUsuń