niedziela, 28 lipca 2013

56.

Wczoraj znalazłam coś niesamowitego. Takiego zestawienia kolorów jeszcze nie widziałam. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Byłam przeszczęśliwa jak je zobaczyłam. Nie, nie chodzi mi o żadne ciuchy czy coś w tym rodzaju. Otóż mam małe kotki! Jeden cały czarny, a na główce rudy, a drugi biało-czarno-rudy! Jest jeszcze jeden, ale niestety w całości go nie widziałam. Jeszcze się mnie boją, ale wydaję mi się, ze z dnia na dzień będzie coraz lepiej. Mam nadzieję, ze niedługo oswoje je tak, ze same będa chciały, abym je głaskała.








12 komentarzy:

  1. O jakie kolorowe, ładne kicie chociaż nie specjalnie za kotami przepadam ;)

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. są cudowne!

    pozdrawiam
    ________________________________
    http://skyanalila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki *.* Ogólnie nie przepadam za kotami, ale te mnie urzekły! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie małe zwierzaki. (:
    Jakbyś miała ochotę i czas to zapraszam do mnie. Może ci się spodoba. (:
    _______________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie kotki <3
    Super blog! Obserwacja za obserwację ? :)
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie koloroweee <3 Sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kot <3
    zapraszam do siebie http://oo-mini-kaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kotów nie lubie ale te są śliczne :D
    zaczarowanalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koty są ładne, bardzo ładne, ale tak strasznie ich nie cierpię!!

    http://xcvzbv.blogspot.com/2013/08/o-o-6-sind-sie-mit-mir.html

    OdpowiedzUsuń