piątek, 26 lipca 2013

55.

Przygotuję notkę o pokoju, ale to jak posprzątam, ponieważ nie pokażę wam bałaganu.
Wczoraj miałam spontaniczny wypad nad jezioro z Klaudią i jej rodziną. Trochę się obawiałam, że dostanę okres. Całe szczęście tak się nie zdarzyło. Rozłożyłyśmy koc i błyskawicznie poszłyśmy zamoczyć nogi. Moja koleżanka chciała iść coraz głębiej. Efektem były mokre spodenki. Po jakimś czasie je zdjęłam i ''pływałam'' sobie w jeziorze. Niestety niebo było zachmurzone, więc nie bardzo się opaliłam. Może kiedyś to się nadrobi. Czułam jak się ryba w wodzie. Odpychałam się rękami od dna, aby popływać, bo szczerze to ja tego nie umiem, ale  było bardzo fajnie.
Tego mi brakowało. Ostatni raz nad jeziorem (oprócz wycieczki klasowej) byłam z trzy lata temu. Może w niedzielę też mi się uda tam wybrać. Zjadło się frytki smażone na smalcu, wypiło coca-cole, która była strasznie droga. Żyć nie umierać. Cieszę się, że rodzice Klaudii mnie wzięli.










13 komentarzy:

  1. To fajnie spedzilas dzien :>
    ja tutaj teraz na codzien mam jezioro.. a w niedziele koniec :CC fajne zdjecia! U mnie nie mam mowy aby nie umiec plywac.. od podstawowki basen obowiazkowy ;c

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czyżby ta ksiązka ktora koło was lezy na ostatnim zdj to 'Wizje w mroku' ? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że dzień udany ^^
    ja bardzo dawno nie byłam nad jeziorem.. ale mam nadzieję że jeszcze w te wakacje mi się uda tam wybrać ^^
    bardzo fajne zdjęcia ;3
    + nie martw się, ja też nie umiem pływać, haha ;D

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się z udanego dnia, też bym tak chciała :/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :)
    obserwujemy?- jeśli tak odpisz u mnie :*

    http://tina-tinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, widze że dzięn spędziłaś fajnie :)

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. spontaniczne wypady sa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wypady nad jeziora <3

    Obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  9. balagan doda autentycznosci :P nie sprzataj!
    Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kocham pływać , dawno nie było mnie nad jeziorem chyba tez sie wybiore :)
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjecia pozdrawiam

    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obserwuje, a Ty? :D

    OdpowiedzUsuń