poniedziałek, 22 lipca 2013

54.

Nareszcie odzyskałam swój komputer. Tak bardzo za nim tęskniłam. W końcu mam więcej możliwości do twittera, tumblra oraz blogspota. Ta notka będzie w sumie o niczym. Tylko o tym co robiłam od przyjazdu siostry. Cóż... nocowałam u Ani i zrobiłysmy maraton filmowy. Hmm, przecież wy to już wiecie. Klaudia u mnuie spała, ale zdecydowanie za szybko minęło. Na dodatek rozesłąlam juz wszystkie zaproszenia.Mam już potwierdzonych z 16 gości. Do końca miesiąca mają czas.

Ta notka wyszła strasznie nijako, więc wybierzcie o czym ma być następna.

1. O moim zamiłowaniu do ''Igrzysk śmierci''
2. O pokoju
3. Wy proponujecie temat.
4. Opis osiemnastki z kwietnia.



Ask
Twitter
Tumblr

4 komentarze:

  1. Może post o pokoju? Myślę, że to dość ciekawy temat :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem za postem o pokoju. ;] Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda, co w nim jest itp.
    Zapraszam na konkurs, do wygrania nagłówek bloga. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dowaliłaś... sama nie wiem, która ma być następna, bo szczerze to chętnie bym sobie poczytała wszystkie. Fajnie byłoby poznać twoje zdanie, oj sory zamiłowanie do Igrzysk Śmierci, choć fajnie by też było poczytać o pokoju... kurde ciężki to jest wybór, dla Ciebie pewnie też. Najlepiej będzie jak zwyczajnie napiszesz o tym co ci jako pierwsze do głowy przyjdzie, chętnie poczytamy :)

    OdpowiedzUsuń