środa, 13 marca 2013

34.

Co to są rekolekcje?
Rekolekcje to kilkudniowy okres poświęcony odnowie duchowej poprzez modlitwę konferencje oraz spowiedź. W mojej szkole zaczęły się dzisiaj. Zaczęło się od nauk w kościele. Ten ksiądz był już rok po święceniach kapłańskich i można było zauwazyć, ze ma dobry kontakt z młodziezą. Minusem było to że kompletnie nie wiedziałam o czym mówi, bo
a) mówił za szybko
b) mieszał specjalnie polski z angielskim
c) zmieniał temat
W niektórych momentach nie wiedziałam czy powinnam się wtedy śmiać. Opowiadał nasze znane suchary. Strasznie zmarzliśmy, a ja zgrzytałam zębami. Myślalam, ze mi nogi odpadną.
W centrum kultury mieliśmy wykład o anoreksji i bulimii. Za dużo teorii, myślałam, że zasnę, bo nic nowego się nie dowiedziałam. Cóż.. oprócz jednej rzeczy. Jak jemy za mało to jest źle, jak za dużo to też źle. A nawet jeśli będziemy ciągle jeść zdrową żywność to tez jest złe.
Jutro chciałam zrobić notkę z zakupami, ale jednak skusze się na coś innego.


5 komentarzy:

  1. haha, czyli i tak żle i tak niedobrze :p ładne zdjecie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas rekolekcje zaczną się dopiero za tydzień, ale z tego, co wiem, to zapowiadają się ciekawie :D
    Zapraszam - http://www.szarepaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam rekolekcje dopiero po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog ;)

    zapraszam do siebie :)
    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń