sobota, 2 marca 2013

31.

Przeżyłam dzisiaj bardzo nieprzyjemną kłótnię. Otóż pewna trzynastolatka stwierdziła, że skoro mam prawie osiemnaście lat to w życiu nie przeżyłam prawdziwych problemów, bo jakie niby mam mieć problemy? Że chłopak mnie rzucił? Myliła się. Nie wytrzymałam i musiałam jej opowiedzieć co przeżyłam w gimnazjum. Uczniowie się naśmiewali z mojego wyglądu, mówili, ze jestem jakąś suką, zdzirą, że kijem by mnie nie dotknęli. Wszystko im przeszkadzało. Okulary, pryszcz, zęby, ubiór. Tłumaczyłam tej dziewczynie, że niektórzy to mocno przeżywają i do końca życia tego nie zapomną. Jaka była jej odpowiedź? Że ludzie nie patrzą na wygląd, że jak mają fajny charakter to na resztę się nie zwraca uwagi. Chciałoby się. Potem powiedziała, że trzeba naprawić swoje błędy, bo to nasza wina. Tak, trzeba wycisnąć wszystkie pryszcze, zrobić operacje plastyczną i być bogaczem na lepsze ciuchy, żeby się z Ciebie nie naśmiewali. Idealne rozwiązanie. Ci co tego nie przeżyli, nigdy nie zrozumieją co w tych osobach siedzi. Nie zapomną tego do końca życia, mimo tego ze życie mają teraz poukładane. Myślę, że na końcu zrozumiała co miałam na myśli. Przepraszam, musiałam gdzieś wyładować moje emocje. Niestety wyładowałam je na niej, a tutaj zostały resztki.. Chciałam tylko zrozumienia.. Czy je dostanę? Nie wiem... Przepraszam.


9 komentarzy:

  1. Doskonale Cię rozumiem, ale trzeba rozmawiać z kimś na swoim poziomie inteligencji, nie mówię tu o wieku bo z tym bywa różnie. W SP miałam podobny problem, byłam cicha i zamknięta w sobie. Ciężko mi poradzić Ci co masz zrobić, po prostu jak JA poszłam do gimnazjum zrozumiałam, że muszę coś zmienić w swoim życiu, bo daleko na byciu myszką nie zajdę. Stałam się bardziej pewna siebie, zdobyłam wspaniałych przyjaciół, a to przez to, że otworzyłam się na innych i realizowałam swoje pasje ;) Wygląd nie ma tu znaczenia, ale wiem jacy są ludzie, jeśli nie wyglądasz jak TOP MODEL to jesteś już głupia i nieinteresująca nie? ŻAŁOSNE, ale takie jest niektórych myślenie. Rozpisałam się trochę, ale czuję, chyba nie na marne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czegoś podobnego nigdy nie przeżyłam. Ludzie w szkole albo mnie lubią, albo jestem im obojętna (nie moja wina, że chłopaków jest więcej :P) Ale nie rozumiem myślenia tej dziewczyny. Że ty niby nie miałaś nigdy poważnych problemów ze względu na wiek, a ona tak? Że niby ty nigdy nie byłaś w jej wieku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki misio! <3

    Obserwujemy? Odpowiedz na moim blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorzej jest kiedy przyjdzie właśnie taka osóbka i stwierdzi, że Ty masz sielskie życie, pełne tęczy i jednorożców choć nic o Tobie nie wie ani o Twoich problemach. Przeżyłam coś podobnego i nigdy tego nie wymarzę z pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodki misiu :)
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcie :)
    świetny blog + notka :)
    zaobserwowałam liczę na to samo z Twojej strony kochana ;*

    Pozdrawiam,http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż ja mam 16 lat, a przeżyłam problemy które zazwyczaj dotykają ludzi w późniejszym wieku.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie miałam lekko w szkole, ale nie przejmuj się, ludzie nie rozumieją czegoś czego sami nie przeżyli.
    A co do wygadania się na blogu po to ona jest i tego się trzeba trzymać.
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń