sobota, 9 marca 2013

33.

Niemożliwe (ang. The impossible) - dramat w opowiadający historię doświadczeń rodziny podczas ''ataki'' tsunami w grudniu 2004. Film oparty na faktach.


Oglądałam ten film dwa dni, ponieważ musiałam pewnego dnia zejść z komputera. Niektóre sceny były drastyczne. Jeśli ktoś ma słabe nerwy to proszę liczyć się z tym, ze zobaczymy rany na ciałach ludzi (np. oderwany kawałek skóry). Do końca myślałam, ze coś pójdzie nie tak i czekałam na moment kiedy się w końcu wszyscy odnajdą. Można uronić łzę. Pomaganie innym, aby znaleźć bliskich? Super sprawa. Miałam nawet parę refleksji. Jedna z nich to gdyby mnie to się przydarzyło to bym od razu zmarła. Nie umiem pływać, jestem słaba, jak mam gorączkę to czuje się beznadziejnie, a co dopiero takie coś. Zrobiło mi się nawet smutno, kiedy wiedziałam, że pewien człowiek nie odnajdzie już swojej córeczki i żony. Jest zdecydowanie godny polecenia. Miały być super wakacje - wyszedł koniec świata.

Ocena: 9/10


7 komentarzy:

  1. ZAPRASZAM NA KONKURS,DO WYGRANIA DOWOLNE BUTY ! :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2013/03/110-konkurs-wygraj-dowolne-buty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w końcu zobaczę ten film - bo chyba jest tego wart.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj już od dawna go sobie upatrzylam, ale do kina mialam jechac to miejsc nie bylo, a w necie napisy podobno kiepskie, poczekam na lepsza wersje albo sciagne, ale zobaczyc go musze <3 BUZIAKI :**

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam, ale wiem, że niedługo będę oglądać. Trochę się boję bo wiem, że będę strasznie ryczeć, ale no czasami trzeba :D
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie zobazę, bo wydaje się być ciekawy :D
    Zapraszam - http://www.szarepaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ten film , ale nie skończyłam go ;**
    Musze to zrobić ;)
    Obserwuje i zapraszam ...

    xoxo J

    OdpowiedzUsuń