czwartek, 2 maja 2013

39.

Przysłowie ''głupi ma zawsze szczęście'' sprawdziło się w moim przypadku w 100%. Pewnego późnego wieczora czytałam sobie stronę powiatową. Zobaczyłam, że jest konkurs, a do wygrania książka ''Gra o tron''. Jestem fanką serialu i strasznie chciałam przeczytać tą powieść, ale jakoś nie miałam funduszy do zakupu.Wystarczyło napisać, dlaczego to akurat JA powinnam ją dostać. Zużyłam milion pomysłów z malutką pomocą znajomych i tym sposobem spłodziłam to:

Powinnam wygrać te książkę, bo tak. To jest najlepsze uzasadnienie. Mogłabym też napisać, ze chciałam się wgłębić w tajniki seksu, ponieważ w serialu na podstawie tej książki jest wiele scen erotycznych. Tylko że wtedy wyjdzie, że jestem jakaś niewyżyta, a nie chce by ktoś tak o mnie pomyślał. Chciałabym poznać tajniki zabijania i kaleczenia bliźnich, bo zawsze mnie to fascynowało. No i jak nie wygram to mnie rodzice wydziedziczą. A tak na serio to istnieją jeszcze młodzi ludzie, którzy uwielbiają czytać (dziwne, nieprawdaż?). To strasznie rozwija wyobraźnię. Tak się składa, że oglądam serial i chciałabym sprawdzić jak to wygląda wszystko w lekturze. Powieść jest ponoć pisana z różnych perspektyw, więc mogę się wczuć w wielu bohaterów. Nie ma podziału na dobro i zło, dzięki temu bardziej przypomina realny świat. Co z tego że akcja dzieję się w średniowieczu?
Nie przekonało was to? No ok.. Mam jeszcze inny argument. Tron znam tylko z filmów i bajek Nigdy nie będę królową jak Cersei Lannister, o byciu księżniczką smoków mogę zapomnieć. Bogu nie wystarczyło gliny, więc zbyt piękna nie jestem. Skoro nigdy nie dostanę korony miss to chociaż ta książka mi się należy. Byłaby to dla mnie wymarzona nagroda.

Pamiętajcie, mam bazyliszka i nie zawaham się go użyć.
Pozdrawiam.
Aaaa! I najważniejsze! Nie stać mnie na książkę.


Na drugi dzień dostałam telefon, że mam przyjść odebrać nagrodę. Byłam po prostu wniebowzięta! Ledwo tam trafiłam, ale trafiłam. Ukazałam się w gazecie oraz na stronie mojego miasta.Dlatego pamiętajcie. Próbujcie swojego szczęścia w konkursach! Bo a nuż się uda?


2 komentarze:

  1. Powinni dać ci jeszcze z pięć jakiś książek, bo twoja argumentacja wymiata!

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń