sobota, 4 maja 2013

40.

Nerwica mnie bierze, po prostu nerwica mnie bierze. Wszystko to oczywiście moja wina. Wszyscy są jakimiś świętymi krowami,a  tylko ja jestem jakaś najgorsza. Szkoda, że niektórzy nie potrafią przyznać się do złych uczynków tylko zwalają to wszystko na drugą osobę. To że ktoś umie obsługiwać się youtube oraz kliknąć ''rozwiąż problem'' to nie znaczy, ze jest jakimś większym znawcą komputerowym.

Żeby było śmieszniej moja kuzynka jest tak rozpieszczona, ze ma focha, bo coś nie idzie po jej myśli. Współczuję jej chłopakowi, bo to naprawdę świetny chłopak, ale co ma poradzić jak zakochał się w księżniczce, która musi być panią całego świata?

Mój niedoszły chłopak nazwał swoje przyszłe dziecko jakimś psem i on ma nadzieję, że ono zdechnie, a ta jego ciężarna lalunia znowu do niego wróciła. Kiedy to 16letnie dziecko w końcu przejrzy na oczy?

Blog jakoś mi się nie udał. Nie wiem czemu, ale mam po prostu takie wrażenie. Co mam zrobić by go polepszyć? Pisać więcej refleksji? Moich odczuć? A może po prostu opisywać dzień jak inne blogerki, które dzięki temu mają więcej wyświetleń i obserwatorów?

Pozytywne aspekty ostatnich dni? Wizyta mojej ukochanej Amelii. Czemu nie mieszkasz ze mną albo bliżej mnie? Byłoby tak fajnie i miło..






7 komentarzy:

  1. jakie fajne zdjęcia ^^
    16letni ojciec ? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszych czterech akapitów nie rozumiem, ale za to ostatni rozumiem! :D Proponuje ci robić outfity of the day and filmiki jak robisz makijaż do szkoły, na randke czy na grzyby. buja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. :)
    Kłopoty chyba każdego z nas się trzymają, jednak niedługo będzie lepiej, zobaczysz.!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia... niestety problemy dotykają każdego z nas :(
    nie zmieniaj na blogu nic..bądź po prostu sobą.! :)
    http://pinamint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz tak jak piszesz, mi się to podoba... przynajmniej jesteś sobą.
    Też w pewnym momencie chciałam mieć więcej wyświetleń, ale gdy już się tak stało, to doszłam do wniosku, że źle się czuję prowadząc takiego, a nie innego bloga, więc zaczęłam wszystko od nowa i mimo iż na bloga wchodzi teraz dużo mniej osób, to ja jestem szczęśliwa, bo ten blog jest mój!
    Nie no zaszalał chłopak, że tak powiem, ale w moim mieście jest podobnie, niby mała mieścina, a burdel na kółkach. Już nie jedna moja koleżanka, rówieśniczka z gimnazjum, albo nawet młodsza chodzi z brzuchem, albo z dzieckiem, zajebiście po prostu. Nie wiem jak się uchowałam xD

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wzoruj się na innych blogerkach, bo źle na tym wyjdziesz. Znajdź jakieś pozytywy w swoim życiu, też to ciągle robię chociaż głupota ludzka mnie przerasta... Pomyśl, że inni mają gorzej, znacznie gorzej, w grudniu zmarł mi ojciec, a w szkole krążą plotki, że się powiesił. Nerwicy dostaję musząc do niej ciągle chodzić i patrzeć na te fałszywe mendy, ale we wszystkim znajduję dobre strony, więc przestań się nad sobą użalać, patrzeć na same negatywy i znajdź pozytywy! ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 16 lat i dziecko ? Świat głupieje, a może to ludzie głupieją ? ;)
    A pisz jak chcesz, to ładnie wygląda, tak spokojnie i chicho a na innych blogach tak chaotycznie i wgl ;) Mi się twój blog podoba.

    Zapraszam na mojego bloga , każdy jest tam mile widziany - magiczna-moda.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń