wtorek, 31 grudnia 2013

66.

Rok 2013 przeminął jak z bicza strzelił. Każdy z nas zastanawia się, co takiego się wydarzy, kogo się pozna. teraz już wiemy. ten rok przechodzi do historii. Na początek drobne podsumowanie najważniejszych wydarzeń.

Podsumowanie 2013

Założenie bloga

Założyłam bloga. Na początku niesamowicie się wciągnęłam, potem opuściłam, znowu wciągnęłam, znowu opuściłam. I tak nadal tutaj jestem. Prawdopodobnie znowu mi się znudzi, ale istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że tutaj wrócę. Na dzień dzisiejszy posiadam 74 obserwatorów i 6,345 wyświetleń. Zdaje sobie sprawę, że w ciągu roku to jest strasznie mało, ale nie jestem zbyt popularna.




Sezon osiemnastek

Rocznik '95 szalał na osiemnastkach. Byłam AŻ na sześciu takich imprezach. Z bólem serca (a może i nie) najgorsza była Madzi. A najlepsza? Nie potrafię stwierdzić. Każda miała w sobie coś świetnego. U Gosi z stylem, szaleństwami i świetną muzyką. Moja miała tylu wspaniałych ludzi i właśnie na niej tańczyłam najwięcej. Ani miała niesamowitą atmosferę, dużo tańców, odpałów. U Klaudii było z resztą podobnie. U Beaty ciut gorzej, ponieważ byłyśmy odizolowane, ale i tak świetnie się bawiłyśmy. A u Madzi? Dresy, bijatyka. Jestem na nie.


Poznanie nowych osób

To jest chyba rekord. Poznałam wiele igrzyskomaniaków. Aktualnie w grupie jest 35 osób. Naprawdę się cieszę, ze ich poznałam. Część odeszła, ale o nich później. Nie będę dziękowała każdemu z osobna, bo oni wiedza, że się ciesze, że ich znam. Teraz to pewnie czytacie, więc mówię wam: KCW.  

Agata też tam była, jednakże odeszła. Kontakt mamy do teraz. Kolejna dziewczyna z rodziny szkół im. Juliusza Słowackiego. Żona Liama. Wiesz, ze cię uwielbiam, prawda? <3 BLOG AGATY

Martyna, gdyby nie blog, nie znałabym jej. Napisałam do niej i tak zaczęła się nasza znajomość. I tak gadamy sobie codziennie. Świetna dziewczyna. Myślałam, że będzie miała mnie za idiotę, ale jednak nie ma. BLOG MARTYNY

Dawid, znajomość świeża, ale również się zalicza. Gdyby nie seria ''Niezgodna'', nie znalibyśmy się. N ie mam pojęcia jak on mógł mieć chęć, by ze mną codziennie pisać, ale w sumie to się ciesze, bo się nie narzucam. Mam nadzieję, że ta znajomość przetrwa.

Falenta - kolejna osoba, która stamtąd odeszła. Tyle niesamowitych rozmów. To dzięki niej mam wisiorek ze swoją frakcją. Mam wrażenie, ze nasz kontakt zanika, ale ciesze się, że ją bliżej poznałam.

I wiele innych osób o których pewnie zapomniałam. Dziękuję wam, ze jesteście!



Tyle niesamowitych książek

Kolekcja moich książek powiększyła się o jakieś 21 pozycji. Myślę, że to całkiem niezły wynik i z roku na raz moja kolekcja będzie coraz większa. Od marca przeczytałam jakieś 54 książki.


Maratony filmowe

1. Noc kina z Gosią i Anią. Zostałyśmy przeszukane i musiałyśmy oddać picie do depozytu. Filmy były fajne chociaż najlepsze było siedzenie do 9 na dworcu. Odsypiałam cały dzień, ale nieważne.
2. Enemef Noc Igrzysk Śmierci - spędzone z Anią i Igrzyskomaniakami - Pawłem i Natalią. Prawdopodobnie same sezonowce tam były, ale niesamowicie. Zwłaszcza zamułą o 6 w rano w pociągu.


Hangouty

Wakacje z ludźmi na hangoutach, tyle zabawy, śmiechów, rozmów. Wakacje z komputerem tez mogą być fajne. Najlepsze było uczucie, kiedy wybiła północ i miałam urodziny, i wszyscy śpiewali mi sto lat i urządzili imprezę osiemnastkową przez kamerki. Dziękuję Wam.



Narodziny Antka

30.11.13 na świat przyszedł mój siostrzeniec - Antoni. Niesamowity maluch. Ciocia już dopilnuje, aby wyrósł z niego porządny człowiek.



Było tez pełno łez i problemów z rodzicami, ale to każdy ma w swojej rodzinie, więc wypisałam tylko rzeczy, które najbardziej zapadły mi w pamięci. 


Oczekiwania 2014


Koncert LemON

W przyszłym na pewno się wybiorę na ich koncert. Od roku jest to jedno z moich nielicznych marzeń. Kiedyś muszą zagrać w Wielkopolsce. Jest to bardziej realne  niż postacie zagranicznych zespołów.
A to najnowsza piosenka wokalisty - Igora Herbuta do filmu ''Wkręceni''


Zdrowszy tryb życia

Jem za dużo słodyczy i chipsów. Będę starała się to ograniczyć i będę zdrowiej się odżywiać. Na pewno wyjdzie mi to na dobre.



Zdać maturę i dostać się na studia

Najważniejszy z celów przyszłego roku. Planuję dobrze zdać maturę i dostać się na studia, na kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo. Mam nadzieję, że mi się uda to osiągnąć. 



Premiery filmowe

Nie mogę się doczekać aż ujrzę w naszych kinach ''Niezgodną'', ''Gwiazd naszych wina'' oraz ''Kosogłos, część I''. Przeczytałam książki, dlatego strasznie się tym ekscytuje. 


To by było na tyle. Na Sylwestra wybieram się do przyjaciółki - Gosi. Chciałabym wam złożyć szczęśliwego nowego roku, spełnienia marzeń, zdrowia, szczęścia oraz co tylko sobie zamarzycie. Do zobaczenia w 2014 roku! :)


16 komentarzy:

  1. Widzę, że miałaś całkiem ciekawy ten rok ;D
    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że był to dla Ciebie dobry rok. Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam swój osiemnastko-wy rocznik hehe się działo :)
    Widzę, że rok był jak najbardziej udany :) Zycze ci aby następy był a co tam jeszcze 3 razy lepszy od tego <3
    http://alma-del-juego.blogspot.com/
    fb Paola BlueGuitar zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. To miałaś bardzo ciekawy rok :)

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszę jak moja siostra milionowy raz puszcza Lemona za ścianą :D w 2013 była na jego koncercie :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh THG, Niezgodna i GNW <3 Pamiętam jak w wakacje czekałyśmy w nocy na trailery :3 Filmy i książki zbliżają ludzi. Dzięki Zóz, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  8. to musiał być dla Ciebie dobry rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę odejść od chipsów i słodyczy i przenieść się na owoce. Powodzenia z postanowieniami! :)

    www.devooted.blogspot.com

    + ja też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy miałaś ten rok :)
    Obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli miałaś udany rok! Oby następny był dla ciebie jeszcze lepszy i spełniły się wszystkie oczekiwania.
    U mnie też było nieco osiemnastkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też przeszłam na zdrowe odżywianie ;) Muszę w końcu obejrzeć Igrzyska Śmierci, bo właśnie skończyłam czytać książki i jestem bardzo ciekawa drugiej filmowej pozycji, którą wymieniłaś, bo jeszcze o niej nie słyszałam, a wydaje się być ciekawa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za obserwacje i również obserwuje :*
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post !!!
    xox

    http://oliwiaolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 55 yr old Research Assistant II Fianna Longmuir, hailing from Guelph enjoys watching movies like Nömadak TX and Calligraphy. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Accent. Widok na strone wydawcy

    OdpowiedzUsuń