niedziela, 22 grudnia 2013

62.

Zdaję sobie sprawę z tego, że prawie mnie tutaj nie ma, ale czuję kiedy mam taką potrzebę oraz wenę. Nie mam zbytnio pomysłu co mogłabym poruszyć, więc opisze po prostu moją Wigilię klasową.
Nie wiem czy mogę zaliczyć do najlepszych jakich miałam. Zdecydowanie bardziej podobało mi się rok temu, ale i tak nie było źle. Najmniej udana była ta w pierwszej klasie, więc tą piątkową usadzę na drugim miejscu.
Jasełka bardzo mi się podobały, chór wykonał świetną robotę. Jednakże wszyscy byli ciekawi co wydarzy się w klasie. Życzenia zajęły nam trochę czasu, ale nie wiedząc czemu się rozpłakałam. Domyślam się, ze to dlatego, ze uświadomiłam sobie w tamtym momencie, że wcale nie chcę kończyć szkoły średniej. Chcę na zawsze pozostać w trzeciej klasie liceum i nigdy nie dorastać. Szybko się ogarnęłam. W prezencie dostałam krem oraz płyn do demakijażu. No niby fajnie, ale szczerze mówiąc już bardziej cieszyłabym się z perfumów niż kremu.




Trochę średnio podobał mi się pomysł pizzy, ponieważ jedzenia było od groma. Cukierki, sałatki, placki, mandarynki i jakieś inne słodkości. Ale co ja mogę? Jedna osoba sprzeciwu nic nie da. Myślałam, ze będzie inaczej, ponieważ wszyscy zaczęli się rozchodzić, a zamiast kolęd zabrzmiała muzyka do tańca. No okay, ale wydaję mi się, że to powinno wyglądać trochę inaczej. Szkoda, bo to nasza ostatnia, ale cóż możemy poradzić. 




11 komentarzy:

  1. Nie pogardzilabym pizza na wigilie klasową, gdybym tylko ja miała mogłabym jeść nawet kanapki z nutella.

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam wigilię klasową:p
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!

    alexshia-a.blogspot.com | alexshia.tumblr.com | Wesołych Świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że płakałaś, ja też bardzo szybko się wzruszam, więc pewnie tak samo bym zareagowała.
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Też płakałam, bo to byłą nasza 9 i ostatnia Wigilia w takim gronie :(
    Ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, szkoda, że to Twoja ostatnia wigilia w tej klasie... Ale najważniejsze są wspomnienia. Prezent całkiem niezły.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten sam krem i też nie jestem z niego do końca zadowolona...
    obserwujemy?
    http://kochonoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam wigilię klasową i połowa dziewczyn płakała;c

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia !
    thegirlishdope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam wigilię klasową i też było mi smutno, że już za rok będę musiała się z nimi wszystkimi rozstać. Bardzo podoba mi się twój blog, obserwuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń