sobota, 28 grudnia 2013

65.

Wczoraj byłam na ''Wigilii'' z moimi przyjaciółkami. Było bardzo miło i wesoło, ale z reguły wiadomo, że co jest fajne to się szybko kończy. Podarowałam Klaudii książkę Grocholi oraz kolczyki. Ja z kolei dostałam od Ani książkę ''Zapomniane'' oraz ślicznie pachnąca świeczkę. Nie pokaże wam zdjęć, ponieważ jestem śmierdzącym leniem i nie chce mi się wstać, żeby te czynność wykonać.
Nie wiem co powinnam jeszcze opisać. Przez cały czas oglądaliśmy Gorąca 20 na Esce.tv i przy każdym miejscu były krzyki.

Tutaj możecie zobaczyć mój outfit oraz parę zdjęć z których można wywnioskować, że było bardzo wesoło.







Następna notka pojawi się prawdopodobnie w Sylwestra czy coś w ten deseń. Oczekujcie wielkiego podsumowania! Całuję! :)

23 komentarze:

  1. Jaka śliczna bluzka! Mikołaj ma gust :D
    Jak mogłaś wsadzić palce do buzi Justina! Zaraz będziesz na pudelku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ekstra post ;)
    śmieszne zdjęcia
    ________________________________
    Zrewanżujesz się u mnie?
    Będzie mi miło :3
    Jak zostaniesz u mnie na stałe - zrobię to samo u Ciebie.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie, że lubisz <3
    Pretty little
    słodkie kłamstewka xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Widać, że fajnie się bawiłyście :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne takie grupowe wigilie.

    Justin <33

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznaa.:**
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♫ + proszę kliknij w link na moim blogu w najnowszej notce^^
    pozdrawiam ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia ;)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć wigilię z całą rodziną ;c

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :D
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham oglądać eskę
    Genialny wygląd bloga :)

    mój blog ♥ (klik)

    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet Ferdydurki nie zaczęłam czytać, ale już mi się nie chce :D Grochola ma fajne książki i też dostałam na wigilię od koleżanki m.in świeczkę zapachową - moja pachnie truskawkowo :)
    pozdrawiam
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post ! :)
    Pomogłabyś mi? Mam mały konkursik z nagrodami, jeśli weźmiesz udział bardzo dziękuję :)
    (Należy kliknąc tylko w link i gotowe! :;*)
    Pozdrawiam <3
    xmartusia.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Czekamy na następny. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej <3 Przez przypadek trafiłam na twojego bloga. Zaczęłam czytać posty i naprawde mi się spodobały. Jesteś interesującą osóbką i naprawde bardzo spodobał mi się twój blog. Te posty, ta szata graficzna- to wszystko świadczy o tobie <3 Cudownie piszesz. Co powiesz na obserwacja? Dasz znać u mnie?- oczywiście jeśli sie zgadzasz :)

    ◘◘ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ◘◘

    OdpowiedzUsuń
  15. a spróbuj jeszcze raz, bo coś mi się nie wyświetliło :(
    zapraszam ♥
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! :)
    Obserwuję bloga.
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że było fajnie, ja nigdy nie spędzałam wigilii z przyjaciółmi ;/

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy post ;) super zdjęcia ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, widać, że miło spędziłaś czas ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog (naprawdę). Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a my na pewno się odwdzięczymy.
    Zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów
    (u nas zawsze obserwacja za obserwację)
    http://aloohaparadise.blogspot.com/
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń