piątek, 14 czerwca 2013

48.

Baby Blues (tytuł alternatywny Bejbi Blues) – polski film fabularny w reżyserii Katarzyny Rosłaniec.

Bardzo długo szukałam tego filmu w internecie. W końcu go znalazłam. Wyobrażałam to sobie inaczej. Myślałam, ze pokażą jak zachodzi w ciążę, cały przebieg ciąży,a  potem życie. Pomyliłam się. W 30 minucie się dopiero dowiadujemy,dlaczego ma dziecko. Ten film był naprawdę beznadziejny. Może i pomysł był ok, ale coś źle go zrealizowano. Nie ogarnęłam tej dziewczyny. Zabiła własne dziecko i nic ją to nie ruszyło. Chciała zrobić sobie drugie. Traktowała tego Antosia jak żywą lalkę. Tylko ze dziecko to nie zabawka. Okropna dziewczyna. Nieodpowiedzialna tak samo jak ona i jej chłopak. Nie polecam tego filmu.

Ocena: 2/10
 

9 komentarzy:

  1. ;o Polski film? nawet nie wiem... Jak Polski to normalne, że DNO.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, chciałam go obejrzeć, ale nie wiem czy warto ;/
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... co do twojego zdania, to racja poniekąd się zgadzam, cholernie ciężko było ten film zrozumieć, sama nie wiem o co chodziło momentami, a zazwyczaj tak jest że jak czegoś nie rozumiemy to nam się to nie podoba. To tak samo jak gadać z chińczykiem, nie znając chińskiego.
    Jednak wkurzył mnie troszeczkę komentarz powyżej, sory ale dlaczego wszystko co polskie ma być od razu skazane na dno? Myślę, że znalazłoby się trochę, bo trochę naprawdę dobrych filmów, problemem jest tylko to, że są one nieznane i ciągle jest ich za mało.

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwacja=obserwacja
    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, każdy chciał iść na ten głupawy film, a potem rozczarowanie.

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie znajomi rowniez nie chwalili tego filmu :)
    obserwujemy? ja juz

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam i potwierdzam. :) ciekawy post! ;3 zapraszam magdalenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też długo szukałam, obejrzałam i okazał się totalną klapą. BEZNADZIEJA !!!
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dla mnie był dziwny i zaskoczyło mnie to że na końcu był taki przebieg akcji
    ale tak ogólnie to masz spoko bloga < 3
    Miło by było gdybyś ty też odwiedziła mojego bloga < 3

    http://xsweetxgirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń