poniedziałek, 3 lutego 2014

69.

Mam do ferii jakiś sentyment, ponieważ rok temu zaczęłam pisać tego bloga. Teraz nie mam jakiś filozoficznych wypocin czy coś w ten deseń. Moim celem na ferie jest przeczytać co najmniej 5 książek i skończyć nadrabiać serial ''Pretty little liars''. Niby banalne, no ale ja będę zadowolona. Nie wyjeżdżam nigdzie. Żadne góry czy wielkie miasta, tylko zacisze domowe. To nie jest tak, że będę całe dwa tygodnie nołlajfić. Dla przykładu powiem wam, ze wczoraj nocowałam u kumpeli i było naprawdę fajnie. Rozmowy od serca, rozmyślenia, filozofie. Tego mi brakowało. Ferie zaczęły się godnie.
W sumie ja mam ferie już od piątku, ponieważ nie musiałam iść do szkoły ze względu na studniówkę.



Jak pisałam parę miesięcy temu - poszłam sama. I można stwierdzić, że bawiłam się lepiej niż niektórzy co przyszli z kimś. Fakt, czasami było nudno, ale i tak było godnie. Czasami muzyka mi nie pasowała, no ale nie każdemu można dogodzić. Zdjęć mam malutko, ale liczę na to, ze pojawię się na tych oficjalnych. A co gorsza, boję się nagrania, ponieważ występowałam w przedstawieniu studniówkowym.


Nic więcej nie mam chyba do powiedzenia, więc.. do zobaczenia! Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Miałaś śliczną sukienkę :) Na bal gimnazjalny też będę szukać czegoś podobnego ;)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądałaś. Bardzo ładna sukienka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna sukienka :) zycze udanych ferii!

    take-moments.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Liebster Blog Award :) http://imaweirdkidyouknow.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń