piątek, 17 stycznia 2014

68.

Gdzie można mnie znaleźć?


Facebook

Prawie każdy z nas go ma. gadamy ze znajomymi, dowiadujemy się o różnych nowinkach z fan page'y.  Możemy wstawiać zdjęcia, dokumentować swoje zdjęcie oraz mówić o tym, że właśnie pada deszcz, bo przecież nie mamy okien. Nie podam linka do mojego fejsa, ponieważ to moja prywatna sprawa, a nie chce mieć w znajomych ludzi, których nawet nie znam. W końcu znajomi to znajomi. 



Tumblr

Pewna odmiana bloga, która polega raczej na dodawaniu i reblogowaniu obrazków. Mój jest o różnej tematyce. Przeważnie wstawiam tam zdjęcia i gify o ''Igrzyskach śmierci'' i ''Niezgodnej'', ale też filmy i seriale, które przykuły moją uwagę. 


Instagram

Aplikacja tylko i wyłącznie dla telefonów z androidem. Wstawia się tutaj po prostu zdjęcia.Dokumentuje tam swoje życie, które nie jest zbyt ciekawe, bo wstawiam tam siebie, przyjaciół, książki i jedzenie. Jestem taka szalona.  



Lubimyczytać


Portal na którym zaznaczasz co aktualnie czytasz, co chcesz przeczytać. Oceniasz książki, wypisujesz opinie i takie różne. Nie muszę chyba więcej tłumaczyć. 


Filmweb

Coś podobnego do strony powyżej tylko tutaj chodzi o filmy. 


I oczywiście ten blog, ale to logiczne co tutaj wyprawiam. Zdaję sobie sprawę, że ZNOWU notka mi nie wyszła, ale okay. Do zobaczenia.

3 komentarze:

  1. facebook <3
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fejs ostatnio stał się takim śmietnikiem... przynajmniej według mnie, na święta każdy ze znajomych musiał wstawić zdjęcie choinki, na Wielkanoc pewnie każdy wstawi jajko... jestem tym znudzona. Choć momentami rozwalają mnie sytuacje, gdzie na przykład matka mojej koleżanki wstawia jej karniaki... co się dzieję z tym światem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam FC:) Bardzo fajna notka! Ale nie mogę z tej matki z komentarza powyżej:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/happy.html

    OdpowiedzUsuń